پرش به محتوا

ردیابی طلا با گوشی

  • از
ردیابی طلا با گوشی

ردیابی طلا با گوشی

بسیاری از افراد به دنبال یافتن راهی برای ردیابی طلا با گوشی میگردند . در این مقاله درباره این موضوع اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . با ما همراه باشید .

برای گوشی های اندروید برنامه ای وجود دارد که این خاصیت را به موبایل میدهد . در ادامه این برنامه را به شما عزیزان معرفی میکنیم . نرم افزار Smart Compass Pro (Metal Detector) یک برنامه اندرویدی است . با نصب این برنامه به گوشی تلفن همراه خود میتوانید ردیابی طلا با گوشی را شروع کنید . این برنامه بر اساس خاصیت مغناطیس سنجی گوشی همراه کار میکند .

لازم به ذکر است که از این برنامه نباید انتظار داشته باشیم که مثل یک فلزیاب حرفه ای کار کند . با نصب این برنامه روی گوشی اندروید خود میتوانید از وجود انواع فلز و طول موج های مغناطیسی طبیعت مطلع شوید و کار آیی آنچنانی در گنج یابی ندارد . سطح میدان مغناطیسی در طبیعت، برابر با ۴۹μT یا ۴۹۰mG است. این برنامه میدان مغناطیسی را با استفاده از حسگر های موجود در سطح گوشی های اندروید شناسایی میکند .

 نحوه ردیابی طلا با گوشی

هنگامی که به فلز نزدیک شوید، قدرت میدان مغناطیسی افزایش می یابد، علاوه بر این می توانید سیم های برق در دیوار را نیز پیدا کنید. دقت برنامه کاملا به حسگر گوشی شما بستگی دارد. فراموش نکنید که حسگر مغناطیسی، تحت تاثیر تجهیزات الکتریکی مثل تلویزیون و رایانه قرار دارد. اگر برنامه به درستی کار نکرد، احتمالا یا حسگر مغناطیسی ندارید و یا آسیب دیده است.

برنامه فلزیاب و طلایاب اندروید (Smart compass pro) metal dedector از سری برنامه های جستجوگر فلز و طلا مخصوص سیستم عامل اندروید است. که روی ورژن های اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل اجرا است. البته نباید انتظار داشته باشید تنها با یک برنامه تمام قابلیت ها و کیفیت های طلا یاب های واقعی را تجربه کنید. اما می توانید قسمت زیادی از امکانات طلایاب و فلزیاب های واقعی و بزرگ را تنها توسط این نرم افزار در گوشی موبایل خود تجربه کنید و از قابلیت های آن استفاده نمایید .

ردیابی طلا با گوشی

ردیابی طلا با گوشی

برای اینکه گوشی خود را به طلایاب تبدیل کنید از طریق نصب برنامه‌های مربوطه مانند Gold Detector، Treasure Hunting و Gold Rush امکان پذیر است. این برنامه‌ها با استفاده از قطعات داخلی گوشی مانند سنسورهای شتاب‌ سنج و مغناطیس‌ سنج، تلاش می‌کنند تا فلزات گرانبها مانند طلا و نقره را شناسایی کنند.

هنگام استفاده از فلزیاب تصویری گوشی نیاز است که دستگاه خود را به حالت (Android) ببرید. سپس با دانلود و نصب نرم افزار مورد نظر، برنامه را باز کنید و به دنبال تنظیمات مربوط به قطعات داخلی گوشی باشید. این تنظیمات شامل حساسیت، فرکانس و نوع سنسور است. پس از تنظیمات، دستگاه را روی زمین نگه دارید و شروع به کاوش و یافتن فلزات کنید.

تبدیل گوشی به طلایاب به دلیل دقت پایین و عدم قابلیت تنظیم دقت و حساسیت به نحوی که در دستگاه‌های حرفه‌ای مانند طلایاب‌ های مخصوصی وجود دارد، توصیه نمی‌شود. همچنین، تعداد برنامه‌های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه کم است و احتمال دسترسی به برنامه‌های کارآمد و کاربردی پایین است.

نتیجه اسکن زمین برای گنج با گوشی:

در آخر باید بدانیم که استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان دستگاه‌های اسکن زمین برای یافتن گنج، در حال حاضر مبتنی بر شواهد و تجربیات کمتری است . اغلب برنامه‌های فلزیابی و اسکن زمینی موجود در بازار، تضمینی برای یافتن گنج ندارند و ممکن است تنها یک بازی و سرگرمی برای کاوشگران باشند .

اگر شما عزیزان به دنبال پیدا کردن گنج هستید، بهترین راهکار برای شما این است که به دنبال اطلاعات دقیق و موثق در مورد مناطقی که ممکن است حاوی گنج باشند. با استفاده از روش‌های مختلف از جمله تحقیقات تاریخی، مطالعات جغرافیایی و زمین‌شناسی، پیگیری کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید با دستگاه‌ فلزیاب حرفه‌ای کار کنید، بهتر است دستگاه‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر تولید شده و توانایی دقیقی در تشخیص فلزات دارند را در نظر بگیرید و خریداری کنید .

درباره گنج یاب و طلایاب بیشتر بدانیم

گنج یاب به سیستمی گفته می شود که امکان اسکن فلزات قدیمی را در اعماق زمین و حتی دیواره ها و کوه ها فراهم می کند. بهترین نوع دستگاه ها در زمینه گنج یابی، فلزیاب هایی هستند که دارای ثبات بالا و توانایی رصد فلزات با ابعاد کم تر در متراژی از زمین دارند. گنج ها و فلزات قدیمی به علت ماندن سالیان دراز در خاک دارای مغناطیس بالایی هستند. گاهی اوقات همین مغناطیس دستگاه های فلزیاب را به اشتباه می اندازد. به دستگاه هایی که قابلیت تفکیک فلزات گرانبهایی همچون طلا را از سایر فلزات دارند طلایاب می گوین.

فلزیاب‌ های حرفه‌ ای دارای قابلیت‌ هایی هستند که فلزیاب‌ های اندرویدی آن‌ ها را ندارند، این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

دقت بیشتر: فلزیاب‌های حرفه‌ای از نظر دقت و صحت در شناسایی فلزات، نسبت به فلزیاب‌های اندرویدی توانایی بیشتری دارند .

عمق‌یابی: فلزیاب‌های حرفه‌ای معمولاً قابلیت عمق‌یابی دارند و می‌توانند فلزات را تا چندین متر زیر زمین تشخیص دهند. در حالی که فلزیاب‌های اندرویدی اغلب قابلیت تشخیص فلزات در عمق کمتری را دارند .

تشخیص نوع فلز: فلزیاب‌های حرفه‌ای قابلیت تشخیص نوع فلزات را دارند. به عنوان مثال، می‌توانند تشخیص دهند که فلزی که شناسایی کرده‌اند، آهنی است یا نقره‌ای یا طلا . یعنی دارای توانایی تفکیک هستند .

سخن آخر

برای پیدا کردن گنج ، طلا ، زیر خاکی باید از دستگاههای حرفه ایی استفاده کنید که برای این منظور ساخته شدن . هیچ کس نمیتواند ادعا کند با فلزیاب گوشی اندروید میتوانید گنج یا اشیای فلزی از زیر خاک دربیاورید بلکه ساختار این نرم افزارها اینجوریه که اگر آهن یا شی فلزی خیلی نزدیک به گوشی باشد با افزایش میدان مغناطیسی در اطراف گوشی این نرم افزار واکنش میدهد .

در کل برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت گوهر باستان با شماره 09199697033 تماس بگیرید .

ردیابی طلا با گوشی

گوهر باستان

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدماترا دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

 

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

.

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09199697033 مهندس رجایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *